Go

Featured Members
Ann123
1 Pet, Adopter

laricabawar
Adopter

betsy52
2 Pets, Adopter

kirana1002
Animal Lover

WendyLeong


WanAsmadiWan




chiku
NameEasy found Easy lost
JoinedNov 2009
Age30
GenderMale
LocationKuala Lumpur, Kuala Lumpur, Malaysia
Occupation
ExperienceCat (3 Years)
Hamster (1 Year)
Bird (2 Years)
Interested InRescuing Pets
An Animal Lover
Send Email View Phone 2 Comments
lots of experience of pets..n need to learn more from u all..











Comments
Share your comments here2 Comments
Fareen   Apr 3rd 2010 at 1:55PM
Kalau awak tengok profile saya, kucing saya bukan Persian. Satu tu DSH je (domestic shorthair) bulu pendek. Satu lagi tu Ragdoll, bukan Persian. Yang Persian tu kucing adik yang saya bagi adoption harga RM100!! Padahal kucing tu dibeli harga 2ribu lebih! Saya tak jual kucing.

Saya tak halang orang menjual kucing, tapi pastikan orang tu memang pandai tentang kucing dan tau meletak harga berdasarkan harga.

Awak cuba jual kucing, taruk breed British Shorthair lah, Persian lah, padahal dari segi rupa kucing tu dah pasti bukan breed tu. Sebab tu ramai orang menegur awak.

Olehkerana awak budak lagi, concentrate pada pelajaran. Jagalah pets awak dengan baik tapi tak payah lah nak menjual. Kalau nak jual, mintak mak awak buka profile dia. Awak gunalah Petfinder ni untuk berkawan dan belajar lebih tentang kucing atau apa saja haiwan yang awak minat. Bukan untuk business.

Terimakasih and goodluck.
  0  
ashkarma   Apr 13th 2010 at 4:31PM
..
yup,fareen u r rite.

:)
kudos
  0  
Comment









Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Contribute
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
Mobile App
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Shopee Store
Pet Food, Toys & Products
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Artificial Intelligence
Kaggle AI Competition
Cuteness Meter
AI Task Force

Social Media
Facebook
Twitter

Mobile
iPhone & iPod App
Android App
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
Gadhimai: Ending Mass Slaughter
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my, 2008 - 2020. All rights reserved.