Go

Featured Members
Email
10 Pets, Animal Lover

Eryka23
Animal Lover

angel4133231
1 Pet

LimPek


zeaarika
1 Pet, Animal Lover

rowena
1 Pet, Rescuer



syamry
NameHairul hisham Hamzah
JoinedApr 2009
Age38
GenderMale
LocationSeri Kembangan, Kuala Lumpur, Malaysia
Occupationlecturer
ExperienceCat (8 Years)
Interested InAn Animal Lover
Send Email View Phone 9 Comments
i am a cat lover..







syamry's Pets
Page: 1 2   
Shifu, 12 Yrs
Owner's Pet

Crimi, 12 Yrs
Owner's Pet

Burn, 11 Yrs
Owner's Pet


















Page: 1 2   






Comments
Share your comments here9 Comments
nurkasih   Jun 17th 2009 at 12:13PM
~~Boy is 10 months old dear..tq
  0  
nasy   Jun 27th 2009 at 8:34PM
nimmi is sold already?
alaaaaaaaaa....
if i know u reduce the price i would buy her..
very sad:(
  0  
Fareen   Dec 15th 2009 at 2:13PM
Tulah Syamry, walaupun x semestinya akak setuju dengan harga2 yang di jual oleh, penjual yang pentingnya, cakaplah elok2 kan. Itu aja. Sedap telinga orang dengar hehehe. Susah budak budak kecik nih :P
  0  
CikLola   Dec 15th 2009 at 3:35PM
canteknye...
  0  
xdean   Dec 15th 2009 at 4:02PM
how dumb r u?
kesian kucing ko dapt tuan mcm setan...sampai snggp kena jual....miskin lagi hina ko kan...sampai kucing pun ko nak jual....kesian aku tgk melayu mcm ko ni....hina sgt...............
  0  
pipit   Dec 16th 2009 at 1:23PM
kcing2 abg ni cmel2 nyer... ni smua satu mama n papa ke??
  0  
asyrafkhairuddin   Dec 17th 2009 at 4:55AM
yang colour calico ada x syamry?
  0  
AkimMcK   Apr 30th 2010 at 12:16PM
iyer.. anyway thanks sbb jual dgn harga yg sgt murah....dah branak dah...sgt productive..hehehe
ingat nak bela semua...tp ibu saya bising coz dia ada asthma..so saya jual la...
anak Hale ader 5...3 fluffy hair ,2 shorthair...
3 muka applehead,2 lagi mcm british shorthair(mcm bapa diorng).

yg 2 ekor bulu pendek tu tu comel sgt...ader stripe mcm bapa diorng. muka diorng pun lebar.

just nak tny....for confirmation...Hale tu flatface persian dgn british shorthair kan?
ke dgn lain?

ader ke bapa n mama dia kt profile u?

  0  
sani   May 27th 2011 at 10:20AM
xdeen..salah ker jual kucing? kucing yg diorang buat bisness ni bukan kucing kampung tapi kucing baka baik yg diimpot dari luar negeri dengan harga yg mahal. tapi tak taulah dengan baka si syamri ni. kucing mahal ker murah . ramai peminat yg nak beli, tapi mesti ada duit la sebab maintainance nya tinggi. lagipun nak biakkan kucing bukan percuma-cuma.. kena beri makan. selalunya harga yg ditawarkan hanya balik modal jer.. tak taula dengan si syamri ni...untung byk mana...
  0  
Comment









Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Contribute
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Privacy Policy
Contact Us
Facilities
Mobile App
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Shopee Store
Pet Food, Toys & Products
Royal Canin Education
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Artificial Intelligence
Kaggle AI Competition
Cuteness Meter
AI Task Force

Social Media
Facebook
Twitter

Mobile
iPhone & iPod App
Android App
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
Gadhimai: Ending Mass Slaughter
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my, 2008 - 2021. All rights reserved.