Go

Tasty Meat-Free Meals
Lost & Found
  Guidelines View All 

Lost in Wangsa Maju
Clayton, 3 Yrs


Lost in Port Klang
Bella, 5 Yrs


Join PetFinder.my
Adopt an animal, find a loving home for your pet, meet animal lovers & discover useful tips!
  Join Now »  


   « Back To Listing Mello
Mello - Persian Cat
In Heaven
CatPersian
ProfileFemale, 0 Month
VaccinatedYes
DewormedYes
SpayedYes
ConditionHealthy
BodyLarge Size, Long Fur
ColorBrown, Yellow, Cream
LocationMelaka
Posted26 Jun 2010 (Updated 2 Jul 2010)
 
Owner
  2 Comments
Mello...
Bersama aku pada tahun 2008(seingat aku..)...sebab owner lame cakap tak nak dia mungkin sebab dia dah kena infection kat mata dia jadi tinggal sebelah jerk lagi mata dia...aku terima dia seadanya, sayang dia, balik kerja pun jumpa dia, pendek kata apa yang aku buat semua die ada la...!!!
Tak pernah rasa jijik pun walaupun dia cume ada sebelah mata jerk untuk melihat....I Dun CARE!!! I LOVE HER SO MUCH!!! tapi mungkin dah jodoh hanya dapat jaga dia hingga tahun 2010 jerk...MELLO R.I.P!!!
Masa tu nangis macam orang gila baper hari mata aku bengkak pun tak tau la...tak ingat dah tu semua...dia pergi dalam keadaan yang aku tak boleh terima (kena langgar kereta..) selalu dia main depan rumah jer n bila waktu magrib aku panggil dia datang pastu masuk umah sama ikut aku...tapi balik kerja hari tu panggil tak nyahut2 pulak..!!aku cari dia masuk kebun orang ganti kebun masuk rumah orang ganti rumah tak jugak ader sahutan(hati dah tak sedap..)kebetulan jiran sebelah rumah dengar aku cari mello, dia cakap mello dh tak ada lagi ader orang tanam dia dengan muka penyek kat kebun dia tp dia dh alihkan tanam kat tempat lain...(aku tak percaya bukan kucing aku tu bukan!!!)aku pergi korek balik tempat yg pakcik jiran cakap tu, memang betol mello, masa tu aku terduduk terus...shiela rindu MELLO sangat2!!!

aku duduk depan kubur dia dah baper lame tak sedar pun ale2 dah magrib pun mak aku panggil suh balik...aku balik tetibe malam tu jugak 3 hari turut2 aku mimpi dia tp mata dia dh tak buta sebelah lg(dalam mimpi tu jelas aku nampak dia lari kat aku dia jilat tangan aku dia lompat manja2 ngan aku suh aku hug dia...aku dukung rasa cam tak caya jerk seronoknyer time tu...mata dia ader 2 balik!!!) aku sedar lepas tu aku dh puas hati aku tau dia ok kat SANA!!!

TAK pernah lupakan MELLO!!!
Report Abuse




Gallery

Click on photo to view photo gallery, or mouse over for preview


mello cute dlam hati shiela...
mello cute dlam hati shiela...


die biar jerk kicik wat apa ngan die...
die biar jerk kicik wat apa ngan die...


sleeping mello
sleeping mello


dh mcm aper dah!!!
dh mcm aper dah!!!


(^_^)
(^_^)


mello tido...aku snap pic
mello tido...aku snap pic


walaupun kicik kacau die tp die stay cool...xpernah marah kicik pun
walaupun kicik kacau die tp die stay cool...xpernah marah kicik pun


masa kat dapur ni...die tenung
masa kat dapur ni...die tenung


curi2 masuk dalam almari kakak aku...
curi2 masuk dalam almari kakak aku...


die suke baring cam tu...
die suke baring cam tu...




More Pets By mello2311   [ view all ]

MiMiE
Owner's Pet
Awok-amie-are
In Heaven






Comments
Share your comments here2 Comments
lindagamble   Jun 30th 2010 at 1:20PM
  0  
sedeynya.
semoga mello bahagia di sana.
sabar yerk.
setiap yang berlaku ada hikmahnya.
mello2311   Jul 2nd 2010 at 3:33PM
  0  
lindagamble>>tu la sedihnya rasa xtergambarkan...tp bila dpt jumpa dia dlm mimpi tu rasa macam akhirnya dapat gak jumpa mello...shiela rindu mello sangat2...


Have a question or comment about this pet? Login or Sign Up to join the discussion!







Main Site
Home
Advertising
Sponsored Listings
Sign Up
Find A Pet
Share & Save Lives
About PetFinder.my
Terms & Conditions
Freebies / Starter Pack
Report Animal Abuse
Contact Us
Facilities
Mobile App
WAGazine
Discussion Forum
Medical Fund
Pet Food, Toys & Products
Central News Portal
Visual Map
Knowledge Library
Microchip Directory
FurryCards
Artificial Intelligence
Kaggle AI Competition
Cuteness Meter
AI Task Force

Social Media
Facebook
Twitter

Mobile
iPhone & iPod App
Android App
KindMeal
Meat-Free Dining
Meal Deals
Kind Moments
Delicious Menu

Others
Gadhimai: Ending Mass Slaughter
World Animal Day Contest
Digi iPhone Contest
East Coast Flood Relief
It's Pawssible
Freebies
Online Store
Discussions
Blacklists & Scams



Copyright © PetFinder.my, 2008 - 2020. All rights reserved.


Share &
Save Lives!

Follow Us: